onsdag 21 oktober 2015

De blev lite tårar ikväll, både i att jag har ont men också i att jag känner att de går emot mig en del nu, jag har inte mina vänner nära och jag har lixom inget att göra på dagarna efter jobbet för att jag helt simpelt är för trött för att orka göra något, både i att de är ett krävande jobb men också i att jag har ont. Men även om man vet att allt löser sig så kan de ändå kännas rätt tungt. ibland har man helt klart ifrågasatt va fan man flyttade ens för, ja har inget här, knappt internet ens. Men på något sätt kan ja också alltid gå tillbaka till att jag faktiskt kom mig iväg, något jag velat i flera år. Jag fick lixom nog av umeå och gav mig iväg, jag måste nog erkänna en liten stolthet, jag gjorde något jag nästan inte ens trodde ja skulle göra! :) Men de betyder inte att man inte saknar saker man lämnade efter sig <3 som lodjuret <3 kulis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar